Процес реєстрації засобів масової інформації
В даний час в Україні існує велика кількість засобів масової інформації. Однак, відповідно до Закону України «Про друковані засоби масової інформації», для того, щоб почати друкувати і поширювати власну газету або журнал, необхідно, перш за все, зареєструвати друкований засіб масової інформації.
Юридична компанія «Aleksey Pukha and Partners» допоможе Вам пройти вищевказану реєстрацію, починаючи з етапу розробки необхідних документів і закінчуючи отриманням свідоцтва про реєстрацію друкованого засобу масової інформації.
Документи для реєстрації ЗМІ
Для того, щоб зареєструвати друкований засіб масової інформації, необхідно подати заяву до органу реєстрації. Конкретна форма такої заяви законодавством не передбачена, однак при цьому існує цілий перелік даних, які повинні бути вказані в заяві. Серед таких даних, зокрема, дані про засновників, повна інформація про видання, в тому числі:
- вид;
- назва;
- мова;
- сфера поширення;
- місцезнаходження редакції;
- цілі.
Терміни реєстрації ЗМІ
Реєстрація після подання пакета документів здійснюється протягом місяця. У разі, якщо пакет документів був неповний, термін реєстрації може бути зупинений, що призводить до затягування процесу реєстрації.
Варто відзначити, що поширення друкованої інформації без державної реєстрації друкованого засобу масової інформації заборонено. Законом встановлено виключення з цього правила лише у випадках: по законодавчим актам, виданих органами влади, щодо інформаційних матеріалів, що використовуються виключно у внутрішній діяльності, а також по друкованій продукції на правах рукопису, не призначеної для публічного розповсюдження.
При підготовці документів для реєстрації доцільно звернутися до фахівців компанії «Aleksey Pukha and Partners», які Вас проконсультують з усіх питань, а також нададуть послуги з реєстрації ЗМІ.