Зворотній дзвінок

Залишіть свій номер телефону, наш менеджер зв'яжеться з вами.

Наш Відеоблог
Юридичні послуги

Підготовка відповідей на претензії, заяву, скарги та інші звернення

Відповідь на претензію підписується уповноваженою особою або представником одержувача претензії та надсилається заявникові рекомендованим або цінним листом або вручається йому під розписку.

Про результати розгляду претензії, заяви, скарги заявник повідомляється у письмовій формі.

 
Зв'язатися з фахівцями Компанії з питання підготовки відповідей на претензії, заяву, скарги та інші звернення:
 38 (044) 528 30 94
 38 (044) 528 30 54
 
Замовити послугу підготовка відповідей на претензії, заяву, скарги та інші звернення заповнивши ФОРМУ
 
У відповіді на претензію, заяву або скаргу зазначаються:
  • повне найменування і поштові реквізити підприємства, організації, що дають відповідь, та підприємства чи організації, яким надсилається відповідь, дата і номер відповіді, дата і номер претензії, на яку дається відповідь;
  • якщо претензія, заява або скарга визнана повністю або частково, - визнана сума, назва, номер і дата розрахункового документа на перерахування цієї суми чи строк та засіб задоволення претензії, заяви чи скарги, якщо вона не підлягає грошовій оцінці;
  • якщо претензія, заява або скарга відхилена повністю або частково, - мотиви відхилення з посиланням на відповідні нормативні акти і документи, що обгрунтовують таке відхилення;
  • перелік доданих до відповіді документів та інших доказів.

Якщо претензія, заява або скарга відхилена повністю або частково, заявникові повинно бути повернуто оригінали отриманих документів, а також надіслано документи, що обгрунтовують таке відхилення, якщо їх немає у заявника.

Відповідь на претензію, заяву, скаргу підписується уповноваженою особою підприємства, організації або їх представником та надсилається рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку. 

 

Наші клієнти
Визнання