Оформлення витягу з Реєстру прав на нерухоме майно
Згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Державний реєстр прав на нерухоме майно - єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.
Наша Компанія допоможе вам в оформленні витримки.
Необхідні документи для оформлення витягу з Реєстру прав на нерухоме майно:
№
|
Назва документу
|
Копія/оригінал
|
Примітки
|
Готує Компанія
|
Надає Клієнт
|
---|---|---|---|---|---|
1 | Заява |
Оригінал |
Завірене печаткою та підписом керівника (для юридичних осіб) |
||
2 | Правовстановлюючий документ (документ, який підтверджує право власності на нерухоме майно, зареєстроване в Реєстрі прав на нерухоме майно) |
Оригінал+ Нотаріально завірена копія |
|||
3 | Технічний паспорт з інвентаризаційної оцінкою нерухомого майна |
Оригінал | Технічна інвентаризація повинна бути проведена не пізніше ніж за 1 місяць до отримання витягу! |
||
4 | Громадянський паспорт замовника |
Копія | Для фізичних осіб |
||
5 | Ідентифікаційний код власника |
Копія | Для фізичних осіб |
||
6 | Запит від нотаріуса |
Оригінал | У разі оформлення спадщини |
||
7 | Довіреність організації або завірена копія протоколу про призначення керівником |
Оригінал | Для юридичних осіб |
||
8 | Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства |
Копія, завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи |
Для юридичних осіб |
||
9 | Довідка з ЄДРПОУ (управління статистики) |
Копія, завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи |
Для юридичних осіб |
||
10 | Довіреність | завірена нотаріально + Нотаріально завірена копія |
Оформлена на співробітників нашої компанії |
Зв'язатися з фахівцями Компанії з питання оформлення витягу з Реєстру прав на нерухоме майно:
+38 (044) 528 30 94
+38 (044) 528 30 54
З 1 січня 2013 року витримки з Державного реєстру прав на нерухоме майно будуть виготовлятися державними реєстраторами прав на нерухоме майно та нотаріусами, на яких з 1 січня 2013 покладаються функції державних реєстраторів прав на нерухоме майно. Встановлення форми із зазначенням опису, а також вимог до оформлення витягів з Державного реєстру прав на нерухоме майно було віднесено до компетенції Міністерства юстиції України постановами Кабінету Міністрів України від 22.06 .2011 № 703 «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання витягів з Державного реєстру прав на нерухоме майно», «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно» від 26.10.2011 № 1141.
Витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно необхідна в багатьох випадках, в тому числі нотаріусам для посвідчення угод з нерухомим майном.