Стоит ли юридической фирме судиться со своими клиентами? На вопрос всеукраинской юридической газеты "Правовая неделя" отвечает Управляющий партнер Компании Алексей Пуха (текст написан на украинском языке)
Чи варто юридичній фірмі судитися із клієнтом? Із цим запитанням «Правовий тиждень» звернувся до представників вітчизняного юридичного бізнесу. Адже він не застрахований від клієнтів, які не оплачують юридичні послуги. Водночас серед вітчизняних юридичних фірм лише одиниці судяться зі своїми боржниками. Хоча кому, як не юристам, знати про можливість судового захисту своїх порушених прав та законних інтересів.
- Дійсно, приватна юридична практика не позбавлена фінансових ризиків. Юридичні компанії та приватні юристи, намагаючись допомогти своїм клієнтам, нерідко стають заручниками обставин, коли клієнти не виконують свої грошові зобов'язання з оплати юридичних послуг. Подібні ситуації мають як об'єктивні, так і суб'єктивні причини. Клієнт може бути незадоволений якістю наданих йому юридичних послуг або не мати грошей.
Якщо ж говорити про методи повернення коштів, то ми не бачимо нічого поганого в тому, щоб відшкодувати збитки в судовому порядку. Мотивація доволі проста: на клієнта працювала команда фахівців, тобто використовувався людський, інтелектуальний ресурс, який має бути гідно оцінений. Але якщо йдеться про випадковий збіг обставин, за яких клієнт не може вчасно розрахуватися, звичайно, звернення до суду є неприпустимим.
Наша фірма стикалася з подібними ситуаціями у своїй практиці, але вчасно реагувала на них і розробила власну схему поетапної оплати послуг, яка мінімізує фінансові ризики.