Зворотній дзвінок

Залишіть свій номер телефону, наш менеджер зв'яжеться з вами.

Наш Відеоблог
Юридичні послуги

Корпоративне юридичне обслуговування

Компанія пропонує своїм Клієнтам декілька програм абонентського юридичного обслуговування. Програми юридичного абонентського обслуговування дозволяють організувати юридичну роботу підприємства, приймати правильні рішення при веденні переговорів, укладанні договорів або врегулювання суперечок.

Програми обслуговування в різному своєму поєднанні включають:
  • консультування підприємства з питань поточної фінансово-господарської діяльності (наприклад, до таких питань можна віднести питання податкового права, тлумачення положень контракту, правових наслідків прийняття рішення, правові можливості уникнути суперечок та шляхи її розв'язання, і т.д.);
  • підготовка письмових юридичних висновків (меморандумів). Як правило, це необхідно при прийнятті важливих рішень, наданні інформації партнерам, компаньйонам, великим клієнтам, засновникам. У такому випадку, матеріали підготовлені компанією носять офіційний характер і можуть бути використані при формуванні позиції, тактики ведення переговорів, укладання угод;
  • експертиза документів підготовлених Клієнтом. За результатами експертизи Компанія надає Клієнту юридичний висновок щодо відповідності або невідповідності певних документів нормам чинного українського чи міжнародного законодавства. До таких документів можна віднести, як документи підготовлені самим Клієнтом, так і документи контрагентів, документи організацій, установ, органів, які звертаються до Клієнта з пропозиціями, проханнями, заявами, скаргами, претензіями і т.д.;
  • підготовка письмових документів Клієнта. Компанія керуючись чинним законодавством, з урахуванням завдання Клієнта розробляє документи правового, організаційного, розпорядчого характеру, які необхідні для діяльності Клієнта. До числа таких документів слід віднести заяви, скарги, звернення, листи, претензії, договори, додаткові угоди, контракти, накази, розпорядження, позовні заяви, апеляційні скарги і т.д.;
  • державна реєстрація змін до установчих документів. До таких питань слід віднести питання зміни керівника, зміни видів діяльності, зміни складу учасників, зміни розміру статутного капіталу та інші. У цій частині компанія проводить загальні збори, готує нову редакцію статутних документів, здійснює процедуру державної реєстрації, а так само отримує відповідні документи;
  • участь в переговорах. Фахівці компанії приймають участь в ділових переговорах при укладанні угод, зверненнях, скаргах та спорах з контрагентами Клієнта та державними органами;
  • ведення справ в суді. У цій частині юристи компанії вивчають характер спору і шляхи її розв'язання, що включає в себе проведення переговорів, вивченні позиції у справі, складання необхідних процесуальних документів, подача їх до суду, представництво інтересів в суді, оскарження та виконання рішення суду, а так само формування рекомендацій щоб уникнути суперечок.

Запропоновані Компанією програми юридичного абонентського обслуговування включають в себе обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб.

 

Наші клієнти
Визнання